2018

 
Jag är I Los Angeles men gjorde en nyårs-Kahoot till dem som är kvar hemma. Laddar upp bilderna här också bara för att kul att spara, utan någon ordning. 
 

PANG-SOMMAR!! På Slakthuset med Fanny, Viktor, Mango och Arad. 
 
 
Bjuled blev trött efter en annan utekväll.
 

Vääldigt mycket Fricky denna sommar och CLEO som nästan är bättre <3
 
 
Jaaaa man jag och Fricky är ju bästa polare, denna bild likeade han på min Instagram. 
 
 
Garbo på juldagen. Stog i kö i ca 1 timme och 45 min....... men det skulle ju stänga efter nyår så var kul att varit där en gång. 
 
 
Guildfest i MC huset. 70-tals tema.
 
 
Från förra nyår 2017/2018 hos Ida. 
 
 
Bjule släppte musik och vi var ute och skålade för honom. 
 
 
Guildfesten igen. Jag och Elin mellan John och Vincent - vet ej vem som är vem. 
 
 
VM en jäävla massa VM denna sommar. Här gjorde Sverige mål. 
 
 
Vi har spelat massor med Mexican Train. 
 
 
 
Midsommar på Viktors landställe - Spillersboda.
 
 
Jag och Sia. 
 
 
Hela gänget <3
 
 
Kräftskiva sensommarkväll. Hos Mango. 
 
 
Kvällsdopp då sommarn höll på i ett halvår.
 
 
Öland - med hela gänget. 
 
 
Trädgården - äälskar Trädgården.
 
 
Viktor och Tobbe, haha också Trädgården. 
 

Johanna flyttade till Umeå för att plugga. Gosmys!
 
 
Jocke hade poolparty hos sin moster i Spånga. Helt galet med rökmaskin och inhyrda laserljus. 
 
 
Verbier för att hälsa på Johanna tidiagre på våren när hon var au pair. Johanna, Elin, Ellen och Ida. 
 
 
Jag läste en genuskurs i Visby en kall november. 
 
 
Way out west. 
 
 
Öland. Martin, Yoyo, Johanna, Ida, Fanny, Bjule, Jacob och Fila.
 
 
ÖLAND med underbara vänner <3
 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0