Santa Barbara & Los Angeles & Colorado

Tänkte att jag skulle skrive ner lite bara hur det har varit så man kommer ihåg de lite bättre.. Hehe blir lättre för mig då iallafall att minnas. Sitter och kollar Bonde söker fru samtidigt som jag har gått igenom kameran lite men det blir inte så mycket bilder här. Tar lång tid..
 
Vi började hos Elin i Santa Barbara och när vi kom fram hade hon lagat speghetti med köttfärs och sen däckade vi, helt slut. Dagen efter käkade vi en mega-brunch på typ Sambrero eller nåt sånt hette det, såå himla gott! Sen blev det shopping för hela slanten och lagade middag senare i huset. Dagen efter blev det en rundtur på Elins skola och sen en stund till på shoppinggatan. Åt middag igen i huset och kollade på Paradise Hotel. 
 
 
Santa Barbara - Elins skola, eller ja utsikten från läktaren. Hur fint??
 
 
Sen hämtade vi ut bilen som vi hyrde och jag är kär i denna bil, jag har ju kört hela tiden och den har varit svinbra! Vi tre åkte innan Elin mot L.A då hon hade kvällslektion så vi åkte förbi Camarillo Outlet och spanade in Black-Friday Rean. Vi kom fram till L.A när de hade blivit mörk och vi hade ju hyrt lägenhet av Vlada Varaveko typ så när vi ringer då vi är utanför och hon svarar inye så hennes telefon svarare är - blablabla precis som vanligt men avslutar med: have a nice day.. or night ;) ASSÅ där fick jag panik, haha.. Jag trodde för nån minut att nån rysk prostituerad hade tagit våra pengar och att de inte fanns nån lägenhet men sen blev det skitbra. 1412 North Mansfield, superläge.
 
 
På morgonen så gick vi ut och spana på alla stjärnor för det vara bara två kvarter ifrån och de hade Elin redan gjort så vi passade på för sedan plockade vi upp henne vid tåget. Och restan av dagarna var det fullt Schema. Santa Monica - där jag blev jätterörd av någon anledning men kände liksom: här har Duckie gått runt med mopsar och Alexs och bara massor man har hört om liksom. Venice, The Grove, Griffith Obervatory för att kolla solnedgång, Urth Café, Fair Fax Flea Market, Beverly Hills med kändisspaning. 
 
 
 
Och Universal Studios såklaart! Asså Harry Potter världen var helt sjuuuk och min favorit självfallet. Varför finns inte fantasivärldar på riktigt? :D
 
 
 
Fina Ida ♥
 
 
 
Vi lyckades få in Ida på klubb också för hon är ju inte 21 ännu. Vi stod utanför 1Oak och bah hur fan gör vi nuu...? LIte nervösa liksom spanandes så kommer det fram en kille och frågar om vi väntar på någon?
- Öh, nä? 
- Jag jobbar här så ni kan gå in med mig.
Åhnej, vi ville inte hänga med nån promoter men vi kom in iallafall och fick varsin drink för att hänga lite runt hans bord och sen smet vi iväg till dansgolvet. Superkonstig "gå-ut kultur" med att lassa in tjejer runt massa bord som bara ska sitta och se bra ut och jag har nog aldrig känt mig mer som en produkt som då. Tyckte inte om de alls men det var kul att se och få dansa lite. 
 
 
 
Sen åkte jag förbi Bill och Jeff och var en dag i Colorado.
 
FICK ÅKA FÖRSTA KLASS och önskade bara att flighten skulle vara myyycket längre!!
 
 
Vid Griffith. 
 
Pusss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0