Lite mera

Från kameran.
 
Mareeba rodeo.
 
Höll i mig för glatta livet i helikoptern - inga dörrar ju!
 
Bara typiskt för lilla Mossman - 1732 bor här.
 
Revet från Palm Cove.
 
Utsikt över Palm Cove.
 
Merrin och Sue.
 
Hade event på farmen för usa:are som de kom från the habitat med en 11 månader gammal kängurubebid- en liten joey. Så plutteliten och jag dooog - stod mest här hela kvällen haha. 
 
Kristin, jag och bästa systern från familjen Pringle - Simone. 
 
Jag skrev i gästboken. 
 
ÄNTLIGEN packade och klara för att åka till Springvale.
 
Stannade för lunch någonstans. 
 
Jättefin park 3 timmar utanför Melbourne - snart framme. 
 
Jag gled av haha :) Kirsten (bilen) har jag döpt från vår gamla chef. Hon var effektiv, snabb, pålitlig och visste allt så den 18 åriga gamla pärlan fick heta som henne - vilken ära! 
 
Pusss
 
 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kirsten som en chef 😂😂😂

2015-11-01 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0