Dålig på detta...

Men alltså är ju för dålig på att skriva här inne... Men det är otroligt svårt att bo i bil och ALDRIG ha wifi för att komma åt sidan så faktiskt inte bara mitt fel. Nu bor jag iallafall hos Sue och vill bara börja med lite bilder för att det funkar så jäkla bra att ladda upp. Weehåå :)
 
Tydligen så hade Gordon ett vattenfall på sin property och då var Simona tvungen att gå och kolla (vi körde med fyrhjulingen så lång det gick vilket inte alls var långt) så jag och Irene hängde på. Så jäkla häftigt och vi nakenbadade när vi kom fram efter klättring för det var skitsvårt att komma dit alltså! Träningsvärk dagen efter i armarna för man hade hivat sig upp överallt. Lättast att gå I vattnet så det gjorde vi - jätte klart och fint färskvatten. 
 
Jag dör för denna bild. En RIKTIG bonnabränna - helt hemskt att jag såg ut såhär..
 
Katy från England hittade en liten gunga i en utav fresh water creeksen som finna runt om Queensland.
 
Som i Avatar typ, himla häftigt. 
 
The Goldcar <3 och tjejorna från farmen. Katy, Naomi, Ellen längst bak, Hanna och Mia. 
 
Haha gruppbild. 
 
Och filmkväll.
 
Fin eftermiddag. 
 
Bröllop - Nieve och jag. 
 
Nieve, jag och Kristin - tyska tjejen han sponsrar.
 
Lilla Indee-Marie. 
 
Danielle & Robert.
 
Så jäkla fint bröllop!
 
YEEY!
 
Tänk att de har på sig cowboyhattar ALLTID. Vi har det på halloween liksom.
 
Pusss
 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Äntligen wi-fi! Kul med alla bilder 😍 Men oj vad jag saknar dig ❤️

2015-11-01 @ 10:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0