Great Ocean Road

Yarrawille, myspark - där ska jag och tjejorna bo!
 
Alfa har vääärldens godaste sallad! Man får välja själv såå det är ju bara mina favoritgrejor. Ska köpa hem allt sånt här sedan när jag blir själv. (Alfa har också världens bästa wifi hehe)
 
Adrian och Robert går in bröllopsskorna :')
 
Grillkungen när vi var i Trentham.
 
Grannhuset till Adrian och Roberts tomt, såå himla fint och på andra sidan vägen fanns det hästar! 
 
Massor med kängruer! Så himla långt bort dock plus att alla låg ner.. Farmor frågade vad vi andra kollade på? Stenarna?
 
Farfar och Farmor på bröllopet. Farfar skar sig när han rakade sig och det vägrade sluta blöda. Precis innan han skulle hålla tal togs det bort - och de höll! De fick även rosor på sina kläder då de satt vid honörsbordet.
 
 
Adrian och Robert skär i tårtan.
 
Tänkte på Angelica ♥
 
Marcus glömde sin keps hos Robert, farmor ska ta hem den till honom och var tvungen att pröva :)
 
Huset på en pinne. http://www.newsner.com/2015/01/huset-ser-ut-att-svava-pa-vattnet-men-verkligheten-ar-faktiskt-annu-battre-har-kan-jag-tanka-mig-att-bo/ Jag hade ingen aning om att det låg här!
 
Magiskt.
 
Kakadua.
 
Fina landskap längs med vägen.
 
De 12 apostlarna, dock är bara sju kvar, tror jag.
 
Och jag. 
 
Vallaby längs vägen, såååå sööööt!

lite blandade bilder från dagar som gått och idag,
 
Idag har vi alltså bilat längs med great ocean road och sett så mycket fina saker! Jag har även kört bil, på fel sida av bilen, på fel sida av vägen! Men det gick bara bra. Sov gott.
 
Pusss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara bilder och så kul att se allt du är med om. Du skriver superbra och vi kan höra er alla genom dina ord, så härligt! Jag skrattar högt :) Snygga känguruer :) Puss puss

2015-03-15 @ 21:37:38
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Å vad fin du är!
Härligt, vackert, mysigt!
Vad härligt det var å snacka med dej idag!😘❤️

2015-03-16 @ 23:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0