Farmor

Farmor är ju en utav väärldens roligaste personer och jag måste bara skriva ner detta.

Hon vill ha hjälp med att skicka bilder till Olle och Lillemor för att visa hur det ser ut här i Coober Pedy. Då frågade jag om de aldrig har rest hit tillsammans?
- Nää, Olle är inte så kaxig svarade hon då, satte armarna på höften och forsatte: honom kan man ju blåsa omkull - puh! (blåsljud)
 
Såå vi skrattade!! I övrigt har de försökt att para ihop mig med en 22årig halvpolsk pilot som hade moppedmustach - inte alls attraktivt eller min typ helt simpelt.
 
Just nu är vi i Coober Pedy igen då vi har börjat göra resan tillbaka till Melbourne. Vi mår toppen och har fortfarande väldigt roligt. :)
 
Pusss
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Klara, Äntligen fick jag sidan av Ida så jag får läsa om allt roligt ni är med om. Ni verkar ha det underbart. Fortsätt med det. Snart kommer tjejerna till dig. Ta väl hand om de. Då är det du som blir "reseledare":-) Ja, du har en underbar Farmor som bjuder på många glada skratt. Hälsa Laila och Per så gott och ha det så bra. Kram / Mia

2015-03-23 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0