Bilder

En mamma-lock.
 
Hemma hos Robert och Adrian (tänkte på Ola haha)
 
Alla bilder från huset är sjukt stökiga men det är inte klart och detta var innan bröllopet, då var allt rörigt.
 
Lauren's mamma som fixade rosorna som sitter på Robert och Lochie - som är Adrians brorson.
 
Nu är vi tillbaka i Melbourne så nu är det inget internet som gäller. Både skönt och tråkigt, men tänkte bara ladda upp lite bilder här. Allt är bara bra, jag vill köpa bil men tjejorna vill inte köra så det blir buss, så får det bli när jag blir ensam istället, eller inte - ingen aning :) Kollar efter olika jobb hela tiden och det är många som sagt till mig att jobbsituationen är likadan här som i Sverige för ungdomar och jag fattar inte vart det kommer ifrån, det finns huuur mycket jobb som helst när man kollar på nätet iallafall, så är optimistisk än så länge. 
 
Tycker att det har varit jätteroligt att bila och få se mittens mitt av det här stora landet. Det är såna jääkla avstånd, vi åkte en dag 30 mil från ett samhälle till ett annat och det fanns INGENTING där emellan. Bara sand, några buskar, det är bara land och mark. Har föriövrigt läst klart en trioligi på 5 dagar (tack mamma för tipset) lätt topp 10 böcker! Att det finns e-böcker är just nu min räddning, ska åka till Svenska kyrkan och kolla om det finns fysiska böcker som man kan läsa på stranden osv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Massa bilder genom rutan - fördelen med att sitta fram.
 
Pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0