Krabbgång

Världens bästa Ella Sofia Booboolito Persson har börjat gå - dock sidledes men ändå!! Typ en vecka efter att jag/vi har dragit. SKITUNGE :)
 
Iallafall så har vi idag varit ute och åkt båt. Så himla härligt. Nu är vi tillbaka på hotellet och tar det lugnt. Jag har snorklat och tog med mig GoPron ner i plurret så det blev också fina videosar, går inte att ladda upp här riktigt för det tar 1000000 år. Vi vet faktiskt inte vad öarna som vi har varit på heter för de två som körde båten kunde inte ett enda ord på engelska. Men det spelar ju ingen roll, superfint var det!
 
 
 
Igår låg jag i sängen heela dagen. Haft ont i magen och googlade då på de jag har ätit mest sen jag kom hit: dragonfruit. Visar sig att om man äter för mycket kan de ha en laxerande verkan... Såå förklaringen fick jag där och då - behövs ingen doktor här inte. :)
 
Imorgon ska vi till några vattenfall en liten bit härifrån med hela Sunshine's familj och Niyang - som förövrigt inte sköter skolan alls så farmor och farfar har lite beslut att ta här framöver. 
 
Pusss
 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Det ser underbart ut att vara i havet! Hoppas du hittar en superuppkoppling någonstans så du kan lägga upp filmerna. Puss puss

2015-02-16 @ 09:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0