AUSTRALIEN ♥

Iiiiiiih vi är frammeeee!! :) Känns så jäkla bra efter en skitjobbig flyresa. Första gången som jag har blivit riktigt rädd i ett flygplan, det var skakigt nästan hela vägen och när vi var påväg ner så såg man hur alla lyfte ur sina stolar på grund av luftgroparna. Det var flera som kräktes och det var bara allmänt jobbigt.. Men nu är vi alltså i Perth och det är jättefint och vääldigt varmt! Det är en mycket klarare/stekande hetta här än var det var i Kambodja för där är luften mycket fuktigare. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, hoppas att ni fattar ändå.
 
Vi har idag varit med Jill & Stuart och Niel & Jennie och varit hemms hos båda, ätit lunch och pratat och pratat och pratat. Mysigt att få träffa även dem och jag som har gått upp klockan 5 två dagar i rad och flygit osv känner mig jätteseg, sliten och trött. Jag fattar inte vad farmor och farfar går på för piller för piggare 70plussare får man ju leta efter. Jag föreslår sovmorgon och farfar räknar upp tio nya aktiviteter som ska hinnas med. Jag har valt att bara haka på :) Vi åkte även ner till Hillarys Harbour och kollade båtar och badade.
 
Imorgon börjar vår resa ner mot Margaret River.
 
Måste bara skriva om en till rolig grej, jag köpte gelécolaflaskor (godis) som farmor och jag käkade i Kuala Lumpur så ber hon mig: "kan jag få en till råtta?" En råtta?? Jag fattade ingenting så jag svarade: "en vadå? Menar du en godis eller?" "Jaa" svarar hon då, ASGARV. Tillslut fick jag fram att det är COLAflaskor. "Känner du inte det på smaken?" "Nää, bara att det är gelé".. Gråstarren är mogen  måste jag bara påpeka och den ska opereras när hon kommer hem.. Men ändå :')
 
Pusss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha jag skrattar högt åt dina inlägg, ni måste åka förbi dolphin discovery centre å hälsa på delfinerna ! Hälsa Forfar & farmor med massa kramar!! Saknar er alla 💖

Svar: Vi har varit där idag lilla Duckie! :) Dock så kom inte en enda jäkla delfin... Dom hälsar såå mycket tillbaka <3 saknar dig massor!
Klucksis

2015-02-26 @ 20:16:30
Postat av: Mors

Galen flygresa och härligt att ni är framme! Det är bra att farmor och farfar håller igång dig så du inte segar ihop ;) det är mycket som ska hinnas med så du får passa på nu när du har egen reseledare. Jag längtar tills vi hörs <3 Puss puss och hälsa!

2015-02-27 @ 09:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0