20 Dagar..

..sen vi lämnade Sverige! :) 
 
Igår facetimeade jag med min lilla lilla BellsiBooboo ♥ (och pappa och Kristina) - det var såå mysigt att få se henne på rörlig bild - mitt lilla hjärta..
 
Nu är vi tillbaka i Phnom Phen och ska imorgon åka till KL - Malaysia. Ett steg närmare Australien. Vi alla kände oss klara med Shiaknouville då vi har hängt på stranden i princip varje dag, hunnit att gå på massage och pedikyr, hängt massor med Niyang och ätit fried rice så det sprutar ur mina öron, gjort det som går att göra där ungefär alltså. Tycker att det har varit superkul att få komma med och se Kambodja och tycker att det är ganska likt Vietnam, fast fattigare, toppenbra har det varit! Nu har vi precis ätit middag och handlat lite frukost då vi åker inatt vid 5 så vi missar frukosten på hotellet. 
 
Jag ser och läser alla era kommentarer och tycker att det är såå kul att så många är intresserade! Skickar kramar till alla även om jag inte svarar på alla individuellt. ♥
 
Måste bara få säga att det är heelt fantastiskt att få resa med farmor och farfar! De har verkligen levt livet till max och idag under middagen så satt jag och namedroppade massa länder och ställen runt jorden som jag vill åka till - de hade nästen en story om varenda jäkla ställe! "Där har vi varit och jaa ååh det var kul och då hände det där och blablabla". Verkligen tacksam för den här tiden vi har tillsammans nu och under min uppväxt. :)
 
Blir ingen bild nu, ska sova och skriver inte från min egen dator.
 
Pusss
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Klarisen!😘
Det var sååå kul & se dej, prata med dej, kasta slängpussar till dej igår!💞 Jag var lite orolig i kroppen ett tag efter vi pratat... Det blev så mkt känslor liksom.❤️
Älskar dej syrran!😘 kram Ella💞

Svar: MEEN BOOBOO <3 <3 <3 <3 älskar dig massor mitt lilla hjärta.. Puss puss lillasyster! :)
Klucksis

2015-02-23 @ 16:22:57
Postat av: Moster Kim

Hej vacker, nu har jag catchat up och läst dina posts. Inte inne varje dag, men oj, oj vad du har det gött. Njut och ta vara på tiden med farmor och farfar. Massor med kärlek till dig guapa.
xxx

2015-02-25 @ 10:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0