Blandat

 
 
Kriss och Noel tog med oss till South Melbourne Market där de sålde nästan allt.
 
 
 
 
St Kilda Beach.
 
Foster.
 
Surfpappa med en liten surftjej :)
 
Jag visade den här bilden för farmor och sa: varför skulle jag vilja åka hem? Enklaste svaret: familjen, vännerna och Ella!
 
Wilsons Prom. (har skrivit med M tidigare hehe..)
 
Organiserade gångar i mitt hjärta.
 
Koala i koalaparken.
 
Fötter.
 
Wilsons Prom.
 
 
 
 
 
Bulga Park.
 
Bulga Park.
 
 
 
Ormbunkar till tusen.
 
Koala i koalaparken.
 
Philip Island, innan pingvinerna kom.
 
Citronträdet på tomten i Foster. Morsan va du skulle kunna dricka citron-vatten!
 
Wilsons Prom.
 
Bulga Park. 
 
Bulga Park.
 
 
 
Jag och farmor.
 
Nu blev det lite blandat och huller om buller men bättre de än inget alls. Farfar och jag sitte på ikea, snyltar wifi och äter köttbullar. Imorgon smäller det - 20 barre. Och snart snart snart kommer mina tjejooor!! :)
 
Pusss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastisk natur! Du plockade väl citroner till mamman? ☺️

2015-04-07 @ 10:24:14
Postat av: Familjen Vide

Många grattis-kramar på 20-årsdagen från familjen Vide! Hälsa farmor och farfar!

2015-04-08 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0