Helg

Har varit hemma hos Ida i typ en timma eller något och jag ska ta något att äta snart..

Igår så hade vi de asbra. Jag och Johanna åt och gjorde oss iordning för att dra ut hemma hos mig och sedan mötte vi upp Hanne och Bea vid Ica. Fan va dött Viksjö var igår asså..

Vi åkte istället till Barkaby station, då kom även Ida på bussen, för att åka till Kallhäll och då träffade vi Marcus, David, Sofie, Michelle, Pontus och Albin på tåget. Då sa David att han hade hittat fest men sen kaosade det iallafall. Så Hanne ringde Anton och Seydo istället som var med massa. Så då blev det bra iallafall. Hade kul med dom i några timmar (?) och sen åkte vi tillbaka till Viksjö för att vänta på Martin, Jerry och Hampus men då messade Tobbe och ville träffa Hanne typ eller nåt så då hoppade vi av bussen vid Ica för att träffa dom.. Men sen så kom Martin tillslut och då var vi tvungna att dra till Fjällen för att hitta Hampus och Jerry och vid Fjällen var massa andra. Det lev lite bråk mellan vissa personer.......
Sen åkte vi hem till Martin och så sov jag, Ida, Hanne, Bea, Hampus, Jerry, Johanna och Martin där.  Myyys..!!

Aja skit sliten såå vi höres..

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0