Varför?

Asså jag fattar inte.. Varför? Varför vill man åka till en ö i Norge och skjuta typ 80 ungdomar? Varför vill man bomba ett hus mitt i Oslo så att många skadas och typ 9 (?) dör? VARFÖR? Kan någon svara på det? Du där ute som är skyldig kanske kan förklara för mig varför du gjorde som du gjorde. Jag tycker att det du gjorde var jätte osmart och du kan omöjligt ha tänkt igenom detta? Känns det bättre nu när hela Norge är efetr dig? Leter efter dig, du som har gjort fel och sårat massor utav andra människor? Va? Hur känns det? Känns det bra eller?

Varför kan inte hela världen respektera varandra? Varför kan inte alla bara låta varandra vara, om du inte gillar en person: skit i människan då, umgås inte med honom eller henne. Man behöver väl inte döda den personen bara för det? Varför kan i inte bara acceptera människorna som de är? Varför måste vi döda hela tien? Varför gör vi saker som är fel? Varför?

Jag fattar inte och även om du som faktiskt är skyldig förklarar för mig hur du tänkte så kommer jag nog inte att förstå iallafall för jag har inte mord i sinnet. Jag önskar att jag kunde förstå men nää.. Jag fattar inte.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0