Summer

Det känns som att jag går och väntar hela tiden på att sommaren ska komma, den här jobbiga värmen så men inte kan göra något annat än att ligga och sola och bada, men när H&M's höstkatalog kom i brevlådan så förstod jag att sommaren är över. Visst sommarlovet håller på ett tag till men sen är det slut. Det kommer inte att bli direkt varmare. Det kanske jag skulle ha fattat när det snöade den 3:de MAJ?

Både jag och Angelica är överens om att man kan inte bo i Sverige. Det är jätte bra system, försäkringar, sjukvård och bra standard men vädret är kasst. Här om dan så satte Angelica på sig raggsockor och då kände jag ännu mer att man kan inte leva med det här vädret. Från och med MIDSOMMAR så blir det ju bara MÖRKARE! De som känner mig vet att jag blir typ deppig och har smått ångest hela tiden under hela vinter halvåret.



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0