Hemma

Nu sitter jag i köket hemma och har nästan precis käkat med Hampus och Tomas. Vi har suttit och snackat om allt mellan himmel och jord.. Inte alltid om passande saker iochmed att vi har grannar.. Aja, har varit jättekul iallafall! :)

Idag har jag inte gjort någonting, vaknade vid halv 1 kanske och kollade O.C, åt med Hampus och sen kollade jag på tv. Tomas kom hem från jobbet typ vid halv 5 och sen åkte vi och bada. Där träffade vi även mamma och Ola som hade med sig Charlie också så det var mysigt. Tjejerna med mera har varit på Grönan idag men jag måste spara pengar till Spanien så jag följde inte med.

Igår var jag ute vid Hampus garage och kollade när han och Bjulis mecka moppe.. Det var egentligen planerat att dra till rampen men så blev det inte. Jag mötte Ida, Linnea och Nanna vid lundskolan för att bli skjutsad upp till Hampus. Bella var också där typ i 5 minuter innan hon drog. Kul att se henne iallafall, det var länge sedan. Efter att ha varit där i en halvtimme så kom Pompen och Edman plus en kompis till honom och sen kom Jerry, Heyman, Elenor och Natalie med bussen. Sen rullade det bara in mer och mer folk. Jessica, Josefine, Spike, Lollo, Jens, Vanessa, Josefine A-S, Tobbe, Amanda, Linn, Pernilla, Martin, Elin aa jag vet inte om jag fick med alla men det var många där.. Runt 12 skjutsade Bjulis hem mig för då skulle några dra till Donken och jag orkade inte följa med dit.

Jag har inte min dator så har inga bilder men men.. :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0