Dagar

Jag kanske ska börja med det här..? Jag känner mig endå bara deppig så det här är ju mer specifikt vad man ska skriva om.

dag 01 - om mig
dag 02 - mitt första minne
dag 03 - mina föräldrar
dag 04 - det här åt jag i dag
dag 05 - vad är kärlek?
dag 06 - min barndom
dag 07 - min bästa vän
dag 08 - ett speciellt ögonblick
dag 09 - min tro
dag 10 - det här hade jag på mig i dag
dag 11 - mina syskon
dag 12 - i min väska
dag 13 - något jag saknar
dag 14 - något jag inte saknar
dag 15 - min blogg
dag 16 - mitt hem
dag 17 - min skola
dag 18 - något som får mig att leé
dag 19 - något som får mig att börja gråta
dag 20 – Ett annat ögonblick.
dag 21 – Det här upprör mig.
dag 22 – Det här får mig att må bättre
dag 23 – Outfit 
dag 24 – Mina rädslor
dag 25 – Min favoritplats 
dag 26 – Mina ambitioner
dag 27 - varför gjorde jag den här listan?

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0