Dag 01

Mitt namn är: Klara Matilda Persson. Jag brukade vara en glad tjej. Nu känner jag inte igen mig själv längre och aa, känner mig bara slut hela tiden. Jag gillar att vara med mina kompisar, dom funkar som min min energikälla. Jag hatar att bo i Sverige och det första jag gör när jag slutar skolan är att fixar ett jobb, jobbar varenda jävla dag, dygnet runt och sedan så lär jag flytta till Bali. Eller åka runt överallt! Jag gillar inte att gå i skolan som enbart får mig att vilja göra.. något annat hah, och jag gillar godis för mycket!

Jag kan verkas jobbig? Jag har iallafall fått höra att jag är det såå.. När jag träffar nya människor så är jag inte alls blyg. (?)  Jag fyller 16 år 8 april och jag önskar mig Mary Poppins och pengar.. HAHA! Jag gillar tecknat och Disney. Jag ÄLSKAR Twilight-serien och läser "Så Länge Vi Båda Andas" nästan varje dag innan jag går och lägger mig. Hah, kalla mig nörd..

Jaa.. Det var jag tror jag..


Jag när jag hade färgat håret första gången. Alltså hyfsat länge sedan..

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0