U Smile

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva.
Fortfarande ingen snö. Jag har fortfarande skinnjacka och trotsar kylan som inte är så himla kylig.
Jag borde egentligen sova nu. Sjukt trött och jag försov mig imorse.
Skoldagen var ganska meningslös. Kul NO-lektion dock för att vi fick leka.
Vi har köpt julgran hos mamma idag/ikväll.
Jag fick B-A i betyg på min Hälsorapport, as duktig och glad tjej!
Vill ha värme, av solen. Vill vara vid havet.
Jag vet inte varför jag har skrivit ett låtnamn som rubrik för att jag tycker inte om när andra (eller jag) gör det.
Vill köpa såå jääävla mycket skor och kläder, panik nästan..
Jag vill ha ny lotion, min favvo är slut.
Pappa och Kristina har köpt 10 flygbiljetter till nästan valfri stad i Europa. Oooooopaa!
Jag saknar min bror & syster.
Jag är glad. Trött. Depp. Ont i näsan (??!!) Ögonen känns som grus.
Jag tuggar tuggummi.
Vill ha helg.
Jag vill sova. Jag ska göra det nu.



(fan vad jag är random, kände jag nu)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0