Spanska

Tjoo :) 

Idag är det onsdag och jag sitter och tråkar medans jag kollar på Avatar, gör spanska läxa och bloggar.. Haha, får väl se hur mycket som blir gjort. Ikväll blir det hem till syster med Hampus och Kristina som förövrigt kommer att bli mysigt. Ska äntligen få se hennes kattunge! :D

Skolan är pesten själv som vanligt men det rullar på och vi hade en väldigt kul gympa lektion idag.. Vi hade vikarie och han tyckte att vi var dumma i huvudet som gjorde allt annat än att spela fotboll... Jaja, vi hade kul iallafall!! 

NU: ska jag väl försöka göra lite mer läxa och kolla lite mindre film..


Jag och Angelica i vintras :)  (Jag vann..!!)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0