När man gör dom här urlöjliga testerna så kan man ju undersöka huvudet...

SENASTE:

Samtal? Farmor
Mat? Omelett
Dryck? Vatten
Du skrev ett sms till ? Ida
Låt du lyssna på? She can't wait - Demarco
Tvprogram du kollade på?  American next top Model
Snaxet du åt? TimTam
Köpet ? Tuggummi (?)
Du pratade med? Farmor

ÄRLIGHET:

Snusat? Aldig
Diskat någon gång? Jupp
Gråtit inför många människor? JuppJupp
Är du arg på någon just nu? Nej 
Har du tagit sönder något med flit? Jaa

FAVORIT:

Dryck? Haha, måånga
Djur? Hund, katt, häst, kanin...
Sport? Ridning och dans
Låt? Kids, She can't wait, Africa, Cuando, Från och med du... Asså hur många som helst..
Sak? Mobilen och datorn 
Ord? Asså, typ, bha...
Nummer? 9 & 13

RANDOM:

Tittat på stjärnorna en hel natt? Nej
Pratat i telefon mer än i 2 timmar? Det tror jag nog..
Har du en lavalampa i ditt rum? Neeej... Vem har det?? :O
Tältat någon gång? Haha, jaa
Har du gjort mål i någon sport? Jupp,  två gånger kanske.. Haha
Har du ljugit för en vän? Njaej.. Inte som jag vet..
Saknar du någon just nu? Jupp
Vunnit någon medalj? Ja
Har du ritat något och varit stolt över det? Jag vet inte, hehe.. ritar som en kratta...
Är du kär i någon? Nej
Har du armband på dig nu? Nej
Är du trött? Jupp
Har du spotify? Såklart!! Min drog... :D 
Brukar du använda det? Varje dag.
varför gör det det här testet? Haha. Den frågan har jag ställt till mig själv 1000 gånger. Jag har väl antalgen såå himla tråkigt

VÄLJ ETT:
Shampoo eller Balsam? Balsam 
Vanilj eller Choklad? Choklad
Te eller Kaffe? Te
Vara ensam eller med kompisar? Kompisar
Mobil eller tv? Mobil
Rita eller skriva? Skriva tror jag. 
Morgon eller kväll? Kväll'

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0