Moooorsning koooorsning! :D

Nu sitter Jag, Elin och Ida hos Ida och vi skriker, garvar, lyssnar på BÄSTA låtarna och messar med mobilerna som har växt fast i händerna... We only live our lives because it's so fun! Haha!! :D

Igår var det as najjs med alla och Tyre och Johan fick för sig att dom skulle basta mitt i allt såå dom bastade i Johannas bastu i typ en stund. Knäppisar dom är.. Vi fick skjuts hem igår med mupparnas moppar till Ida och var hemma vid tolv.

Sen ska jag och Ida kolla på innebandy i sporthallen, hoppas att det blir kul. Jaja... Vi hörs väl lite senare antagligen men idag måste jag börja plugga för jag har prov i Biologi på tisdag och jag har inte ens börjat plugga...-.-


Elin, Klara och Ida

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0