Banan + lite sommar bilder :)

 Jag  har abstinens av BANANER!! Jag är galet sugan på en gul/grön banan just nu... Sorgligt... Va har inga hemma... :(

Jag har precis laddat ur alla bilder från min mobil så nu är den tom... Det känns.. Tomt, haha men jag vill kunna ta massa bilder på Vässarö nu i helgen! :D



Landet höstas. Elin, Klara och Ida



Jollie som har blivit mycket större! Hon kan gå nu! Påsk, prao-veckan med Ida :)


Charlie, vår 2010


.
Tofta med tjejerna och massa andra folk! :D Johanna och Elin :)



Många fina kvällar med alla från Tofta...


Drog till Görveln med Emma, Elin, Ida och Johanna :)


Åkte på ridläger med Elin och hade finaste hästen!! MAZDA ♥



Ullared och Halmstad med Elin :D



Båten med Johanna :)


Sandhamn med JowJow.



Hittade MITT hus i Göteborg med Mamma och familjen.


Spanien med Mamma och familjen ♥


Spain, SKA bo där snart...!! Bara skol-helvetet tar slut!! :D



By med bästa brudarna! Ida och Elin.


Kom hem till Viksjö, kan ni fatta varför jag inte vill bo här!!?? :O



Var på Allsång med Ida och Johanna :)

Här emellan började typ skolan.... -.-


Gick i skolan i typ en vecka, drog till London med Syster Angelica, Cina, Kristina och Elin!! :D



Nu några helger i rad har vi åkt till Berghem och umgåtts med härligt folk! :D


Jollie för typ tre veckor sedan när hon sov hemma hos Ida första gången tillsammans med mig. Sötisar!! :)


Kollade på Remember me, sååå bra och snyggast i rutan är ju då Robert som vanligt! :)


Fikade på Waynes Coffee med Elin och Ida inne i stan och träffade en person :)

Jaa, nu blev det lite sommar bilder (inte riktigt i ordning!!) plus lite andra bilder som jag tagit nu när skolan har börjat.. -.-

NU: blir det att dejta kudden ;)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0