Mobilblogg. Utanför mitt fönster just nu.....

dsc03085 (MMS)

Mobilblogg. Utanför mitt fönster just nu.. Heelt kolsvart.. Är det bara jag som redan nu längtar tills sommaren?? Jaja, ridningen gick inte bra.. Fick rida Lucaz för förstå gången och jag fattade verkligen inte hur jag skulle göra så att han fattade vad jag menade.. Jätte tråkigt var det rent ut sagt. Förlåt Lucaz men aaa.. Jag har även varit hos tandläkaren idag och farmor var med som stöd, haha. Jag har två hål.. Blää.. Ska laga nästa torsdag. Kollat Robinson har jag också gjort och jag gillar Gurkan. Citat av Gurkan: "fan jag vägrar äta fucking cocco" Haha, med invandrar dialekt. Såå skön! Nu ska jag dejta kudden i några timmar.. Sov gott! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0