Jag gillar inte skolan..

Vilken överraskning va?? Jag gillar inte skolan... Det tror jag att vädigt få gör.. Tyvärr så borde vi egentligen vara tacksamma över att vi får gå i skolan men idag känner jag absolut inte den känslan!

fredag är det prov i SO-samhällskunskap och jag började plugga idag så det känns tungt och jag har läst alla kapitel i engelska boken "The Outsiders" och så vidare och så vidare... -.-

Dansen gick skit bra! Jag var såå otroligt opepp så det går nästan inte att förklara.. Jag ville bara åka hem igen och lägga mig under täcket och sova mig igenom hela veckan.. Jaja.. Det löste sig och det var riktigt kul! :D


Ida och Elin sötisar ;)


Suddigt: HEJ! Johanna och jag på Cosmonova 3D glajorna på! ;)


Joahnna och Ida på Jakan station för ett tag sedan.. :)


Happyface, Jag och Elin i våras.

NU: ska jag duscha såå vi kanske hörs sen eller nåt! :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0