Mobilblogg. Jag blir inte klok på det här ...

dsc00408 (MMS)

Mobilblogg. Jag blir inte klok på det här jävla vädret!! Nu små regnar det fast det är ändå rätt skönt.. Det är inte direkt kallt men det är grått och tråkigt... I fredags var jag och Elin barnvakter som sagt och det gick väldigt, jag trodde att det skulle gå sämre. När dom skulle sova saknade dom sin mamma men vi tröstade dom och läste en bok.. I lördags kväll åkte vi till min kusin och hans familj för att han ska åka utomlands och kommer inte hem försen 21 juni 2011 så vi sa typ hejdå till honom, fikade och åt. Efter det åkte jaghem till ida där Emelie, Joline, Martin och Elin var.. Dom åkte runt 10 och vid halv 1 så gick även jag, ida och Elin och la oss. Idag så är det syn sagt kalas hemma hos pappa med massa folk och det ska väl bli sådär.. Hade tyckt att det vore skönt om jag kunde gå i pyjamas hela dagen.. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0