Inlägg

Jag älskar att blogg.se har fixat så att man kan tidsinställa sina inlägg! Dom senaste fyra inläggen har jag tidsinställt, liksom hallå jag kollade faktiskt på Ung & Bortskämd!? Haha.. Skämt och sido! Men det är ju as skönt!

Det här inlägget är dock inte inställt och nu har jag precis kollat på Ung & Bortskämd då som sagt. Asså, fööör kul! Jag tycker att det är jätte roligt! Jag skrattar kanske egentligen mer åt dom för att dom dels är ganska korkade och för att dom kan ju ingenting? Jag som är femton år vet hur man diskar, städar, dammsuger och mitt rum är inte alltid kliniskt rent men jag skulle inte kunna leva som dom där (jag håller med Daniel) grisarna.. :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0