14 november

Nu har nästan alla gäster åkt hem och jag känner mig bara allmänt trött på livet, i huvudet och är för trött för att tänka. Det är miljoner frågor som man vill fråga fast man inte får. Jag kanske inte kan ta kontakt med personer och jag är bara trött hela tiden..

Jag har ätit jätte mycket idag.. Haha, det är helt sjukt vad Kristina hade bakat goda små minikladdkakor i muffins-formar, tummen upp på dom! Jag tor att jag åt minst 8 stycken.. :D

Imorgon är det skola och jag har söndagsångest, som vanligt. Gossip Girl är bäst och även det här avsnittet! Jag gillar inte Juliet, som är med i serien..!! Hon är falsk det vet man..


Elin och jag i Frankrike bara för att jag inte har någon annan bild..

Pusss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0