Underbart

Nu sitter Carro, Elin, Johanna och lilla jag och tittar på Top Model. Det är från säsong 12, 2009. Väldigt bra! Vi ska nog grab a snack, haha, och sedan hitta på något roligt.

Idag har det väl inte hänt så mycket utan det var Elevkonsert och det menas med att det är elever som uppträder. :)



SOAK in action! Dennis, Kickan, Emil och Henrik. :D



Inne på ICA efter skolan så såg vi lite ögongodis och jag blev väldigt sugen... På melon då alltså ;)


Påväg hem, Johanna med cykeln. :)



Elin är frisk igen!! :)



Strike a pose Carro! :D



Såhär såg jag ut idag... :)

Ikväll så är det Johannas place som gäller med Kickan och Henke. Vi ska ha Harry Potter maraton hela natten och jaa... Sedan sover jag väl hela dagen... Inte så mycket uppdatering med andra ord. ;)

Puss Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0