Segling!

Nu har jag varit hemma ett tag och jag har hunnit äta melon och bara kollat på andras bloggar. Så nu var det dags med ett inlägg på min egen blogg tyckte jag. Nere i soffan ligger Kristina och sover... :)

Har typ nyss kommit hem från våran friluftsdag som vi hade på eftermiddagen. Det var as najjs! Fint väder med lagom blåst. Men det var svår, gud så svårt. Haha... Jag och Johanna, Ida ch Elin seglade tillsammans och jaa, ni hör ju hur det låter... Mycket skratt idag och för Idas del en och annan bula för att seglet svängde överallt...

Vi hade bara en lektion idag så det gör mig också väldigt glad. :) SO-provet är flyttat till nästa vecka! :D

Det funker inte att lägga upp bilder på det jag köpte igår så.. Ja, ni får se en annan gång.. :)


Haha, såhär liten var den typ!! :D

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0