Seg...

Jaa... Jag vet inte om det är vädret eller vad det är som gör mig så seg... Det är inte fint väder och jag har bara tråkigt med plugg. På onsdag eller tisdag så är det SO prov i samhällskunskap. Där ser ni alla säger olika på dag när man frågar så jag får väl plugga järnet tills på tisdag och hoppas att det är på onsdag.

Annars så har jag faktiskt hunnit ganska mycket idag. Jag ställde klockan på 10.00 och var i kyrkan 11.00. Bra jobbat efter partyt igår som för övrigt var väldigt najjs! Efter kyrkan så åkte jag, Elin och mamma till Kista för att köpa massa saker till mig. :)  Jag hittade massa fina tröjor, en långklänning och ett par shorts. Super bra! :D

Jaja... Nu har jag suttit hemma ett tag och jag och Kristina som egentligen skulle ha sprungit idag, skiter i det... Jag orkar inte. Springer imorgon istället.

Senare så ska jag och Kristina till min syster för att äte middag där och sen blir det väl GOSSIP!! :D

Men vi hörs senare! :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0