Sandviksspåret.

Nu har jag, mamma och Lovisa ätit pastasallad och så tänkte jag att bloggen kanske vill veta vad jag gör och har gjort under dagen. I alla fall så har jag och Kristina sprungit 2,5 km på (håll i er, trumvirvel....!) 13.37 minuter och sekunder!! Shit asså! Jag är väldigt duktig! :)

Annars har dagen varit lugn och jag har skrivit SO-prov i samhällskunskap och ja... Jag svarade på allt så jag hoppas på ett bra betyg. Gärna med tre bokstäver! ;)

Men nu ska jag duscha och sedan göra lite engelska.


Charlie i somras.

Juste min dator är jätte knasig så jag bloggar på min systers och jaa... Bildbrist.. "/


Haha.. Var bara tvungen att lägga upp den här bilden som föreställer min mosters och hennes mans förra hus i Spanien :)  Längtar tillbaka.... :']

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0