Kissie

Aaah....!! Jag är såå irreterad på ingen mindre än Kissie... Jag, Elin och Carro har precis kollat på Bella & Tyra Show och då var Kissie veckans gäst.. Asså hon var såå otroligt otrevlig..!! Hon avbröd mitt i frågan och sa: NÄSTA FRÅGA! Asså mmm... Jag vet inte, jag vet bara att det är onödig tid att lägga ner på henne, en person jag inte ens känner...
Jaja... Ingen bra start på dagen...
Annars har vi bara haft en lugn morgon och vi har inga planer för idag så jag lägger väl upp lite bilder under dagen om det händer något. :)
Skrämmande bild!! Jag kollar typ i kors, Elin jaa (?) Carro = plutmun... Haha, vad ska man säga?? :D

Igår var det ju då lite grillparty här hos Elin som var väldigt mysigt! Bilden är tagen innan alla kom. :)
Pusss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0