Home

Igår var jag ju då hemma hos Johanna med Kickan och Henrik. Vi kollade på två Harry Potter, 4:an och 6:an, så det blev ju inget maraton så att säga... Jag och Johanna somnade också så vi såg inte 6:an med den där Halvblodsprinsen. Fast jag har sett den förut men Johanna har ingen ursäkt. :)

I morse så vaknade vi runt halv 12 (?) och sedan blev det frukost ute!! Runt 20 grader ute så det var ju najjs! Väldigt varmt fast det är mulet och nu har det regnat. :(

Ikväll blir det grillning hos Elin och det ska bli otroligt roligt! Ser verkligen fram imot det. :D



Jag är AS bäst på att fota, haha!



TVÅ naglar har ramlat av... Buhu... ;(


Lenox, Johannas mosters hund, tycker att det är väldigt varmt... :)

Men jaja... Puss och så hörs vi lite senare. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0