Helgen

Nu sitter jag här hos min mamma och ska egentligen packa... Hehe.. Men jaja, bloggen MÅSTE ju uppdateras för det har gått för mycket tid i mellan inläggen... :)

Jaja, jag tänkte iallafall lägga in massor av bilder så nu får ni se helgen i bilder. Vad sägs om det? :D



På torsdagen så var vi lediga och det var grillning hos Elin.




Elins underbara hus! :D


När vi vaknade på fredagen så spelade vi TV-spel nästan hela dagen och sedan gick vi till ICA, och köpte en chockladkaka, för att pova ett litet expriment. Sedan gick vi hem till mig och bakade vårt expriment. :)



Mmmm...


SÅÅ galet gott!! :)

Väl hemma hos mig så bakade vi då en kladdkaka. Vi hällde i halva smeten och sedan chokladen i bitar, sedan på med resten av smaten och in i ugnen! JAG HAR ALDRIG ÄTIT EN SÅÅ GOD KLADDKAKA!! :D



Elin i solen :)

Sedan så sov vi hemma hos mig och hyrde även två filmer, Julia och Hachiko En vän för livet. Julia sög men Hachiko = jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv....


Jag i solen, runt 25 grader varmt!!!!! :D

Sedan, samma dag, gick vi hem till Carros moster och hoppade studsmatta. :)


Carro med sina kusiner, Wilma och Wendela :)


Sedan åkte vi till stallet med Elin som var superduktig!! :D


Efter det åkte alla hem till sig och vi bestämde oss för att äta ute! Elin kom då på middag och sov hos mig igen :)


Efter middagen gjorde vi en till kladdkaka, utan choklad, och kollade på Sex and The City. Det förvånar mig att vi inte rullar fram!! :O

Sen sov jag och Elin väldigt gott och vaknade upp idag, söndag, och åkte med in till stan med Maggie och Kristina för att Kristina skulle färga håret på Maggie.


Maggie har en väldigt söt hund, Smilla :)


Jag och Elin kollade runt i Sture Gallerian medans Maggie färgade håret! :)


Ja det var min helg i bilder :) Hoppas att ni hängde med lite i alla fall. Och såhär känner jag just nu för att våran vårt plan är inställt till LONDON så vi får boka om IGEN!!!



Hehe...

Men nu ska jag ut och springa! Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0