Glub Glamour!

Med Inez, Emma, Johanna, Ida, Elin och Carro var gryyyymt!! Vilket drag det var! Jag tror aldrig att jag har haft så roligt i hela mitt liv! :D


Emma, Johanna och Elin i kön innan! :)


Jag och Johanna. (Är det bara jag som tycker att jag ser ut som en tant eller nåt?) :O



Väl inne på dansgolvet så blev det ju inte så skarpa bilder så att säga!! Men det är Emmas arm, med armbanden, och typ Johanna om jag inte är blind! :)


Sedan på lördagen så åkte Jag och Ida med Elin till stallet när Elin skulle rida.


Date :)


Ida :)

Från lördagen till söndagen så sov Johanna, Elin och Ida hos mig! :)
På kvällen kollade vi på filmen Allt För Min Syster som förövrigt var en riktig gråtattack...




Nu har jag och Lovisa kollat på Gossip Girl och ätit god mat med Morsdag i ära! :D ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

du är ingen tant heller bebo!!! :)<333333333

2010-05-31 @ 16:05:15
URL: http://hillerwijk.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag kanske inte är en tant men jag ser ut som en.. Eller nåt annat... "/ <3333333

2010-05-31 @ 19:12:48
URL: http://klucksis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0