Duschat precis.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och det var väldigt skönt..!! :D

Jag har ju då, som sagt, haft en liten "balett uppvisning" som uppskattades av mamma, pappa, Kristina, Ida, Elin och Johanna. Tack för att ni tittade på! Det var en liten publik och det kändes faktiskt inte det minsta nervöst. :)


På Jakobsbergs station hade vi väldigt roligt!



På tåget in mot T-Centralen. (Smickrande bild, hehe :D)



Väl inne in the Big City, Svampen.



Ida och Johanna gör Stureplan osäkert...!! ;)



Inne på Balettakademin ramlade min nagel av... ;(

Sedan hade jag en och helvtimmes lång "uppvisning" :)


Påväg hem fick vi se Luftballonger :D


Mina FINA tjejer!! Johanna, Ida och Elin ♥ All min kärlek till er!

Såå, fick ni en liten bildBOMB (hoppas att ni överlevde)!! Men jaja... Nu ska jag skriva utvecklingsdokument för mina betyg. Och med det säger jag väl godnatt så småningom... :)


Kommentarer
Postat av: johanna

oj sexy mama!!:o Älskar dig raring!!<3

2010-05-11 @ 22:30:25
URL: http://hillerwijk.blogg.se/
Postat av: Klara

Löv u too!! :) <3333

2010-05-30 @ 21:10:23
URL: http://klucksis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0