Cosmonova

Nu har jag precis kommit hem och har ätit lite melon och ska snart börja plugga. Idag har dagen spenderats på Naturhistoriskariksmuseét (stavning?) där vi kollade runt på massa utställningar om klimat, djur och människan genom tiden m.m. Vi kollade också på Cosmonova där vi såg Wild Ocean i 3D. Det var asballt! Dubbeltumme på det asså! :)


Naturhistoriska.. :)


Rex.. Hihi :D


Dino som hade sovit i en miljon år... (Inte alls fake)


Vänner :D


HAHA!!!!!  Jag tror jag döööör!! :D Påväg hem igen...

Idag fick vi ta med matsäck till museét och Elin, Ida och Carro hade med sig LOKA, som då självklart har bubblor för att det är bubbel vatten. Ida börjar skruva upp sin som inte tänker på att hon  har gått med den i väskan väldigt länge och skakat runt så poff säger det och blir en liten fontän med LOKA över hela Ida. Vi skrattar och torkar upp. Sedan ska Elin öppna sin flaks aoch poff säger det och det blir en pytte fontän bara på bordet. Det torkar vi inte upp utan börjar prata om något annat. Då glömmer Carro att det kan spruta lite eftersom flaskan har skakats lite så det säger POFF och det kommer en till fontän med LOKA över hela bordet... Hihi... Ooops!!
 
Nu: PLUGGA!


Elin och Jag i FRankrike i somras.. Längtar tillbaka så att jag snart spricker! :O

Jag uppdaterar mer sen om jag kommer på något roligt! :)

Juste.. Det "busiga" som Krickan och jag gjorde igår var att färga håret på mig. Bara lite ljusare, som på bilden nästan. Väldigt nöjd är jag! :D


Såhär ser det ut! :) Tyyp som på bilden från France.

Pusss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0