Bilder

BLÄÄ!! Min dator kan inte hitta min mobil så att jag kan lägga in bilder här på bloggen... Jag vet inte hur det blir här nu dom närmsta 2 veckorna när jag är hos pappa och använder en annan dator... :(

Men i alla fall så har jag varit duktig och hämtat mitt legg (stavning?), så cred till mig! :D Nu kan mamma äntligen sluta tjata! Haha..


Haha... Denna dag hade alla vita Converse.. :)


Påväg till Jakan.





Jag hittade den här bilden inne på nätet för länge sen och jag bara undrar vem tatuerar tungan?? Jag tror att det här är en målning dom har gjort liksom bara sådär men jaa...? :o

Imorgon så har vi reflektionsdag vilket betyder att jag pluggar hemma, host.. Haha.. :D Men vi hörs då, om inte senare ikväll!

Pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0