Ojojoj..

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag..! Jag vet faktiskt inte varför men har inte sirekt suttit framför en dator på ett tag.. :)

I torsdags så red jag på Killen och vi hoppade! Gick så jävla bra! Killen är bäst! Efter det var det bara att åka hem duscha och fixa mig fort som bara den för att sen åke till Karlberg där pappa hämtade mig och sen åkte vi på resturang. Med Kristina, Tomas Angelica, Henrique, Eva, Henry, Hampus och Amanda. Goood mat och skit roligt.

I fredag så sov vi hemma hos Elin och pappa och Kristina åt middag där. Vi somnade sen och är skit trött idag...!! Johanna är förskyld också så det lät varje gång hon andades. Skulle kanske egentligen på lokalfest i Bromma men det blev inte så..

Idag så har jag bara softat och duschat. Ikväll blir det fest vid Fjällen.. Vet inte riktigt vart än.. Haha.. :)

Jaja.. Ska käka nu!


Bästa!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0