Inget internet..

Hej Hopp! (Gummisnopp...)

Det var ett tag sen jag skrev och det är för att jag inte haft något internet såå jag har med andra ord inte kommit in på min Spotify, bloggen jaa ingenting... :(

Nu lånar jag Kristinas laptop men den är så jobbig så jag får se om jag uppdaterar i veckan. Helgen var iallafall grym, på fredagen sov vi hos Ida och vi var även i Berghem med Tyre, Johan och Jens. Sen på lördagen så drog jag till Uppsala med Mamma och Ola för att fira min morfar som fyllde år. Tillbaka till Stockholm några timmar senare, Stäket vid 18.30, och hem till Emma där Ida, Elin, Johanna var. En stund senare kom Inez, Tyre, Johan och Jens till Emma och vi hade det najjs med filmer och Emma lärde mig någon liten dans till en fin sång, haha... ;)

Den här veckan kommer att bli AP-NAJJS  för att våran klass har utvecklingssamtal såå vi börjar tidigast 9.00 varje dag och slutar 14.00 varje dag!! :D 

Idag har jag varit med Elin i Kista och jag köpte: aceton, värmeskydd, en halsduk, tre linnen, två nagellack. Det jag egentligen skulle köpa var mina fina Boots som jag har suktat efter.. Tror ni att dom fanns i min storlek?? NEJ... Men men...

NU: Jaa... Jag börjar bli trött så det kanske blir att jag hamnar vid TV:n och checkar vad det finns där.. Juste, jag MÅSTE fixa mina naglar ikväll... Dom ser inte såå fina ut längre, hade bl.a hade jag av en idag i Kista. Suck..


Bara för att han är världens snyggaste...!!

Pusss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0