Hemma i Sverige och hos Ida

Hejsan hoppsan bloggen!! :D

Det var ett tag sedan och under tiden som ni inte har hört något ifrån mig har jag varit Spanien! Det har varit as najjs kan jag bara säga och det har varit såå varmt för Afrika vindarna kom över till lilla Spanien. Det var väldigt trevligt att dfom kom och hälsade på! :D

Jag landade igår och vi åkte på natten så jag var såå trött. Idag har jag varit i stan med Ida och jag kom hem med en tröja, två nagellack, en munkjacka, trosor och ett skärp. Väldigt bra! Men jag sparar ju inför London så det har bara varit shopping för presentkort och så vidare. ;)

Nu är jag med Johanna och Ida, hemma hos Ida och vi har bakat kladdkaka och har det allmänt trevligt! Jaja, imorgon så blir det Allsång, haha skratta åt mig jag trodda ALDRIG att jag skulle sätta min fot där, men  det var massor utav folk där förra veckan, bland annat Inez Johanna Emma och Ida, och dom tyckte att det var såå roligt att jag var bara tvungen att följa med! :D Haha

Men nu ska vi snart sooova! ZzZzzzZ... Haha...


Lilla Ida

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0